Op onze campus worden peuters van 0 tot 3 jaar opgevangen in het kinderdagverblijf.
Kinderen van 2,5 tot 12 jaar genieten in onze school van kwaliteitsvol onderwijs.

Op ons schooldomein bevindt zich het kinderdagverblijf “Dolfijn” voor kinderen van 0 tot 3 jaar.
Onze school organiseert regelmatig integratiemomenten voor de oudste peuters. Zij maken dan kennis met de instapklas, juf Nele en allerhande leuke activiteiten zoals een turnlesje met de turnleerkracht. Op deze manier maken de peutertjes een vlotte overgang naar onze kleuterschool.

Onze kleutertjes kunnen samen leren en spelen in ruime en fijn ingerichte klaslokalen.
In het ABC-punt en in het droomtheater wordt er poppenkast gespeeld, worden er leuke verhalen voorgelezen, … Het interactief bord zorgt ervoor dat onze kleuters hun eerste stapjes zetten in de digitale wereld.

Tijdens de pauzes spelen ze op de kleuterspeelplaats of op het grasveld. Bij slecht weer kan er gespeeld worden onder het afdak of in de overdekte speelzaal.

Hun boterhammetjes eten ze in hun eigen schoolrestaurant voor “Babbels en knabbels”.

Onze leerlingen van de lagere school krijgen les in ruime klaslokalen met een frisse uitstraling. Alle klaslokalen zijn uitgerust met de nodige digitale ondersteuning zoals een interactief schoolbord, chromebooks, iPads, …

Spelen doen onze leerlingen op een ruime speelplaats en op het grasveld. Bij slecht weer wordt er gespeeld in de overdekte zaal.

Tijdens de middagpauze maken onze leerlingen gebruik van het schoolrestaurant voor “Babbels en knabbels”. Ook kunnen zij in het ABC-punt terecht om een boek te lezen, een taalspelletje te spelen, …

Adres:
Veldstraat 81, 2450 Meerhout (B)
Telefoon:
directie@bs-deboomgaard.be
Openingsuren:
08:50u-15:45u (ma, di, do)
08:50u-11:35u (woe)
08:50u-15:00u (vr)

Volg ons op facebook en blijf op de hoogte van de laatste weetjes!

Smartschool